.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت ديدار پوتين با روحاني در بندر انزلي
پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است.

به گزارش تيك روزنامه روسی کامرسانت به نقل از منابع خود نوشت: احتمال لغو سفر ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه به ایران به دلیل مخالفت تهران با دیدار او با روحانی در بندر انزلی وجود دارد.
 
براساس این گزارش، پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است.
 
به نوشته ی کامرسانت، ایران تاکید دارد که مهمانان این کشور در پایتخت حضور یابند. روز گذشته دیمتری پسکوف سخنگوی پوتین تایید کرد که سفر رئیس جمهور روسیه به ایران در برنامه وجود دارد.
 
پوتین ضمن دیدار با روحانی قصد تبریک و گفتگو با او در مورد مسائل جهانی از جمله مسئله هسته ای،سوریه، دریای خزر و مسائل دو جانبه (همکاری هایی در حوزه انرژی و نظامی) را دارد. اما تهران با پیشنهاد سفر پوتین به ایران موافقت نکرده است.
 
به گفته ی 'رجب صفرف' مدیر عامل مرکز مطالعه ایران معاصر مسکو، ایران از سفر رئیس جمهور روسیه خرسند است اما از او خواسته است که برای دیدار با روحانی به تهران سفر کند.
 
وی افزود: مسکو در واکنش به این درخواست گفته است که چنین سناریویی در برنامه کار پوتین نمی گنجد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 6 مرداد 1392
بگین تو شهر ساری جلسه بزارن ... تا آقای پوتین از انتخابات شورای شهر ساری و شمارش آرائ واسه انتخابات در روسیه الگو برداری کنه
فرهود 6 مرداد 1392
پوتین خودش برای تقلب در انتخابات به کشورها الگو و آموزش میده همه ازش یاد میگیرند نیازی به یاد گیرd , الگوبرداری پوتین نیست آنهم از انتخابات شورای شهر ساری!
ناشناس 7 مرداد 1392
سلام خواهشا کامنت ها را دست کاری نکنید دید آدم نسبت به شما اینطوری عوض میشه
نا شناس 7 مرداد 1392
چو ديدم بند ليفه سخت سست است/ يقين كردم كه كار ما درست است !
چه كرده ايم كه چنين انتظاري از ايران دارند ؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.